Ingyenes kiszállítás: Magyarország 40.000 Ft-tól
Kiszállítás 1-2 munkanapon belül
Több, mint 500 termék

25 Év

    

 

 

 

25 csodás, mozgalmas, különleges esztendő –
szülinapos a Studex Hungary
 

 

1998-ban kezdődött a történetünk, és az én személyes történetem is, amikor a Studex amerikai tulajdonú vállalatnál úgy döntöttek, Magyarországon is szeretnék árusítani a már akkoriban is világhírű ékszereiket és eszközeiket. Köszönetet szeretnék mondani Juergen Weissnek, hálás vagyok, amiért bizalmat szavazott nekem és lehetőséget adott arra, hogy vezessem a céget, rengeteget tanulhattam tőle az évtizedek során. A Studex magyarországi képviseletét vezetni számomra öröm, felelősség és büszkeség is, ezért szeretnék megosztani néhány dolgot, ami a 25 év kapcsán jutott eszembe.


Más lett a világ, de a fülbevalókat ma is ugyanúgy szeretik az emberek

A kezdetekkor, a ’90-es évek végén szó sem volt még social médiáról, hírlevélről, és a mobiltelefon sem volt olyan elterjedt, mint ma. Én még kozmetikusként hallottam először a Studex termékeiről, szóval abszolút szakmai oldalról kerültem a céghez. Sokan a mai napig a partnereink azok közül, akiket akkoriban személyesen kerestünk fel, mutattuk meg nekik a kollekciókat, az eszközöket, és vittünk nekik szórólapot. Nem kis nosztalgiával gondolok vissza ezekre az időkre, hiszen ha akkoriban nem tanulunk annyi fontos dolgot az ügyfeleinktől, talán sosem válik ilyen sikeressé a hazai Studex. Ez a személyesség amúgy hiányzik is nekünk, ezért járunk mindig szakmai vásárokra, hiszen ott legalább találkozni tudunk azokkal, akikkel együttműködünk.


Partnerek és vásárlók – akik nélkül nem sikerülhetett volna

A kereskedők, kozmetikusok, tetoválószalonok munkatársai azok, akik pontosan ismerik a vásárlóikat, akiket mi hivatalos szóval végfelhasználónak nevezünk. Voltaképpen viszont azokról a szülőkről van szó, akik tudatos döntést hoztak, és ragaszkodtak a biztonságos, szinte teljesen fájdalommentes és gyorsan gyógyuló füllyukasztáshoz. Gondolunk azokra a vásárlókra is, akik garantáltan hipoallergén ékszert keresnek, nekik köszönhetően lett annyira népszerű a Sensitive kollekció. Az már csak hab a tortán, hogy a belőhető és cserefülbevalóink is egytől egyig csodaszépek, igazán könnyű beleszeretni valamelyikbe. És a kedves partnereink nélkül nem juthattunk volna el hozzájuk.


A vezető termékünk – a Studex® System75™

A Studexet 1976-ban alapították Los Angelesben. Az évtizedek során nemcsak a kollekciók bővültek, hanem egyre jobbá váltak a füllyukasztó eszközök is: ’98-ban a Studex® System75™ füllyukasztó rendszerünk elődje, a Studex Universal volt a favorit, ami egy klasszikusnak mondható rugós füllyukasztó eszköz. A fő zászlóshajónk továbbra is a füllyukasztás, és ez a terület ment át a legnagyobb változásokon is a negyedszázad alatt. Minden túlzás nélkül mondhatjuk, hogy a füllyukasztást forradalmasította a 2000-es évek elején kifejlesztett Studex® System75™, ami megvalósította a tökéletesen higiénikus és gyors füllyukasztást, és így váltunk a világ elsőszámú gyártójává a füllyukasztási eszközök piacán.

 

Fülbevalók, testékszerek – és ami mögöttük van

Túlzás nélkül állíthatom, hogy a Studex Hungary az életem egyik legfontosabb része immár 25 éve. Hogy miért teszi fel valaki az életét arra, hogy fülbevalókat értékesítsen? Nos, itt sokkal többről van szó. Számtalanszor leírtuk már, hogy egy ékszer kiválasztása és viselése egy különleges formája az önkifejezésnek, mi valamennyien, akik a Studexnek dolgozunk, szeretjük eljuttatni a szalonokba, kereskedőkhöz – és természetesen a boldog fülbevalótulajdonosoknak ezeket a nem csak szép, hanem biztonságos ékszereket. És nem mellesleg világszerte emberek millióinak tette kellemesebbé a füllyukasztás folyamatát a Universal, majd a Studex® System75™.


Néha hihetetlen, hogy már 25 év telt el

A történethez hozzátartozik, hogy azért voltak nehezebb időszakok a mi életünkben is. Az első 5 év arról szólt, hogy a termékeket és a márkát megismertessük a piaccal, megtaláljuk a fő célcsoportokat. És mire szépen beindult és évről évre fejlődött a cég, megjött a válság 2009-2010-ben. Ennek hatása még 2014-ben is érződött, találékonynak kellett lennünk, hogy piacon tudjunk maradni. Megtanultuk, hogyan tudunk jól kommunikálni a partnerekkel és a vásárlókkal, szerepeltünk televíziós magazinokban, igyekeztük mi is alakítani a közízlést és fenntartani az igényt a termékeink iránt. Szerencsére én vizioner vagyok, valahogy előre szoktam látni dolgokat, ez sokat segített mindig is a jó döntések meghozatalában. Szerencsés vagyok, hiszen, bár egy multinacionális vállalat részei vagyunk, úgy érzem, hogy a cégnél mindenki számít, és sok döntésben támogatnak minket, mert a vezetők tudják, hogy a hazai igényeket az itthon élő és dolgozó emberek ismerik a legjobban.


Több fülbevaló, orr- és köldökékszer

A 2000-es években berobbant az orr- és köldökékszer, ami azóta is része a társadalmi kultúrának, a hétköznapi életünk részévé vált. Ezek eleinte negatív érzéseket keltettek sok emberben, mára azonban teljesen elfogadottá váltak, egy piercing többé nem ördögtől való dolog. Ráadásul az ékszereink iránti érdeklődés immáron kortalan, a vásárlóink életkora 0 és 100 év között van 😊

Közben alaposan megismertük a környező országok vásárlási szokásait is, hiszen ahány ország, annyi szokás. Ami az amerikai vagy a nyugat-európai piacon működik, az nem feltétlenül működik itthon: míg Magyarországon a kozmetikai és tetováló szalonokba mennek az emberek füllyukasztásra, addig a spanyolok, olaszok fülcimpájába például drogéria-szerű patikákban kerülnek be az ékszerek. Nálunk egész pici babák is kapnak fülbevalót, Nyugat-Európában ehhez képest a 6-7 éves kor a jellemző.


És végül a kedvenc történetem

A központunkba telefonált egyszer egy idősebb úr, azt szerette volna megtudni, hogy a drágájának hogyan tudnának fülbevalót rakatni a fülébe. Automatikusan gyerekre gondoltam, ezért megkérdeztem, hogy hány éves a gyermek – és ekkor kiderült, hogy a 70 éves párját szeretné megajándékozni egy fülbevalóval, amire egész életében vágyott a hölgy. Erre gondoltam, amikor azt írtam az imént, hogy sokkal többről van itt szó, mint fülbevalókról.